laupäev, 25. november 2017

Nädal Madeiral- liikumiste kokkuvõte

Hei! Nüüd on nii 12h järgmise lennuni, et kodumaale saabuda ja sisustan aega. Oli väga silmaringi avardav kogemus. Esimene reis üksi välja poole Eestit. Madeirale pidin jõudma ise ja reisikaaslane oli juba ootamas. Polnud see lennundus nii hirmus midagi kui tundus esialgu, kõik väravad leidsin üles ja isegi lennukis magasin...lausa ühe toidukorra maha, mis on ime, sest olen tavaliselt väga kerge unega.

18.11 Jalutuskäik 2 km öösel Tartu bussijaama, et sõita Tallinna lennujaama. Väga külm oli, näpud olid jäised ja kindaid ka soojale maale kaasa ei soovinud vedada. 3 lendu ja Madeira viimaks paistis. Õhtul, kui jõudsime ööbimiskohta, käisime liha söömas. Kohalikud soovitasid soodsat kohta..lihaaa. Peaaegu igal päeval tuli jutuks kui hea koht see oli - hind normaalne ja ise sai tõsta sobiva koguse, maitse paigas.

19.11 Jalutuskäigud Funchalis ja Cablecariga sõit. Palju pisikesi sisalikke oli sibamas kivide vahel ja külmkapimagnetid said ka tuttavatele ostetud. Ookean jalaga katsutud ja laineid vaadatud.

20.11 Madeira kõrgeim tipp Pico Ruivo sai vallutatud. Edasi-tagasi nii 15 km. Kui tavaline turist kõndis vaid lõpuni ja sõitis taksoga tagasi, siis meie tegime topeltdistantse tippu ja tagasi auto juurde. Tunnustavaid pilke oli palju. Enamus tervitasid vastu tulles..oli ka nali heii!..mõni rändur hingeldas nii väga, et ei teadnud kas see on viimane ohe või tervitus, igaks juhuks ikka ütlesime hey vastu. Tunnelid olid lahedad ja need hingematvad vaated.

21.11 Taas järgmised rajad ja kokku 22 km ja 6h jalutamist ja imestamist looduse ilu üle. See rada tundus imelihtne, sest kõige kõrgem tõus sai võetud möödunud päeval.

22.11 Umbes 8 km ja 2h ning 30 minutit matkamist.

23.11 Kõndisime 17 km nii 5 h ja taas kogusime tõusumeetreid nagu ka eelnevatel päevadel. Öösel tegin küpsisetordi hommikusöögiks.

24.11 Käisime vaatamas 25 juga langemas ja läbitud sai 10 km ning 3h ja 35 min läks aega.

25.11 Taas koju-tööle sõit.

Jooksusammu tegin vähe, nautisin vaateid, seltskonda ja kogemust maailmarändurina. Ongi olemas kliima, mis on meeldiv ka talveperioodil ja ookean ja üldse kõik, mis seni tundus vaid kuiv koolitarkus. Vaikselt täiendan postitust, aga sõnadega on seda emotsiooni pea võimatu edastada.

Toitumisest nii palju, et kaks spordiinimest sõid palju jäätist, vorsti, juustu, saia, küpsist, palju kikerherneid ja ube. Hurmaad, banaani ka. Kuna 6 jäätist pakis oli soodsam kui kaks eraldi siis 3 jäätist näkku oli pea igapäevane. No ikkagi puhkus ja mäed. Stiilinäite lisan...just oli toimumas mingi jooksuvõistlus Funchalis kui otsustasime hommikul süüa värskes õhus...veidi piinlik oli, aga samas naljakas.
Tänane lennukisöök Madeira-Frankfurt, +1 tomatimahl veel

Kaks välijõusaali sai ka üle vaadatud. Otsustasin bodypumpi taas külastama hakata, sest käed on nuudlid ja jõud on kadunud. Ühel hommikul suutsime kõtekõverdusi teha - mina plankisin selle asemel ja  lisaks  veidi kõhu-ja seljalihaseid treenida.

1. Kas lennusõitu üldse ei karda? :) Mul lausa paaniline hirm selle ees.

VastaKustuta

2. Kas teil on vaja ettevõtte tegevuse alustamiseks laenu? Olen George Andersoni ettevõtte tegevjuht, pakume igasuguseid laene, ettevõtte laenu, isiklikku laenu, õppelaenu ja ärilaenu. Kui olete huvitatud sellest laenust, peate meile e-posti teel saatma:(georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)