pühapäev, 23. juuli 2017

Üheksas nädal jooksulainel

Pealkirjaga tuli meelde, et kunagi olin kindel, et kirjutatakse öheksa - mis sõna see üheksa veel on? See nädal oli hea emotsiooniga. Kuidagi lihtne ja mõnus oli kulgeda.

Seitsmes nädal Hasso jooksukava järgi treenimist. 

Esmaspäev
3 km soojendusjooksu, võimlemine ja 5x100m rütmijooksu. Lisaks 1 km lõdvestusjooks ning venitused. Kokku 5,13 km ajaga  33:27 ja keskmine pulss oli 151 l/min.

Teisipäev
Puhkasin jooksust kuni saabus kellaaeg 23:15 ja tuli joosta staadionimaraton. Pulsivöö hakkas peale paari ringi langema ja viskasin segava elemendi raja äärde, seega emotsioonid juhtisid minu teekonda. Loe siit!
Autor: Anna Markova
Kolmapäev
Puhkasin.

Neljapäev
Jooksin 6 km ajaga 46:05, keskmine pulss oli 142 l/min. Enesetunne ja jalad üllatavalt normaalsed. Polnud üldse nii pakud kui peale kahte esimest maratoni.

Reede
Puhkasin.

Laupäev
15 km asemel läbisin 6 km, sest herned ja küpsised ei sobi kõhus kokku. 6 km ajaga 41:22 ja keskmine pulss 146 l/min. Hommikul käisin paar tundi hernepõllul lisatööd tegemas.

Pühapäev
Jooksin 10 km, võimlesin ning jooksin 3x100m rütmijookse. Aeg 1:07:37 ja keskmine pulss 144 l/min. Ise olen väga rahul sellega, et taastumine läheb seekord päris kergelt.
Ilus vaade, A. Le Coq spordimaja eest algavad ka esmaspäevased eratreeningu aktiivse kõnni trennid ;)
Nädal kokku:

Seekord tuli väga paras nädal. Teisipäeval alanud maraton läks nii nagu minema pidi ja andis uut lootust arenguks. Arvustasin hoolega (loe sõin/jõin).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar