pühapäev, 4. juuni 2017

Teine nädal jooksulainel ja muud

Otsustasin taas nädala trennid kokku võtta. Ehk innustab ja tekib see mõnus rütm jälle sisse. Enamus nädalat läks oma mõtete ja tunnete korrastamisele.

Esmaspäev
Kavaväliselt käisin Erateeningu rahvaga liigutamas. Kavas oli aktiivne kõnd. Täitsa huvitav oli vahelduseks  trenni mõistes jalutada. Pulss oli isegi kõnni kohta kõrge, kuid enesetunne hea. 4,86 km ja keskmine pulss 141 l/min. Laululava juures jooksin 6 korda treppidest üles ja tegin 2*15 kätekõverdust. Kui aasta tagasi oleks naernud 15 kätekõverduse juures, siis praegu tuleb pingutada, et kuidagi tehtud saaks. Tagasi kogunemiskohta 4,63 km kõndi ja keskmine pulss 146 l/min.

Teisipäev
Jooksin 10 km, keskmine pulss 156 l/min. Selline emotsioonitu jooks. Staatilised kerelihaste harjutused peale ning nagu alati peale trenni ka venitus.

Kolmapäev
Jooksin 8 km. Keskmine pulss 155 l/min.

Neljapäev
Vahelduva pulsiga jooks 12km. Tundus, et pulss hakkab juba alla tulema. Vihm ja tugev tuul ei takistanud oluliselt liikumist. Keskmine pulss 159 l/min.

Reede
Puhkasin

Laupäev
Enne jooksu loksusin Tallinnasse ja tagasi.  Külastasime loomaaeda, õhtul olin väsinud,kuid vedasin end rajale. 16 km jooksu, keskmine pulss 148 l/min. Täielik pettumus endas. Peale 10 km läbimist viskas pulsi pidevalt 171 juurde ja alla 120 juurde läks ainult kõndides. Vahelduvalt jooks-kõnd ja läbi see õudus sai. Mitu korda mõtlesin, et pulsi jälgimine segab jooksmist. Torisesin omaette ära ja leppisin, et päevad pole vennad.

Pühapäev
Jooksin taastavat jooksu 6 km, pulss 149 l/min.

Kokku sain nädalaga pulsikell Polar M400 andmeil 52 jooksukilomeetrit + aktiivne kõnd  - rahul. Tuleb rohkem lõigutrenni teha, siis vast saab juba selle pulsi ka korda.

Otsustasin, et minust saab Eratreening.ee liige. Miks ma sellise otsuse tegin?
  • Ma ei pea teise linna otsa liikuma peale väsitavat päeva kui tahaks trenni minna
  • Mul on vaja aega koos omasugustega
  • Mul on "oh kui tore trenn" tunne kadumas.
  • Tore on saada välja rutiinist. 
  • Koos on ikka kergem ja kui tagasiside on edasiviiva jõuga, siis tuleb seda ära kasutada.
  • Saan vaikselt A-st ja B-st alustada. Kuidas hingata, kuidas tossupaelad kindlamini kinnitada...pisiasjad on olulised ja ise neid sageli ei oska märgatagi oma jooksutuhinas.
  • Seltskond on positiivselt meelestatud
  • Nimi tundub esinduslik
Kui keegi ootab, et saaks reede õhtul peole minna, siis matke see mõte maha ja tulge minuga jooksutrennidesse parem nädala sees - annab positiivse laengu ja tuleb tervisele kasuks!

Veel on jäänud 3 kg maha süüa ja siis on juba hoopis kergem joosta.

Viide

2 kommentaari:

  1. Ise ei jälgi juba ammu pulssi. Ei kanna pulsivööd ei treeningutel, ammugi mitte võistlustel. Lähtun eeskätt enesetundest. Jooks peab olema loomulik. Tuleks rohkem kuulata oma organismi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma hakkasin kandma vööd rohkem kui kava järgi treenimist alustasin. Treeneril hea jälgida. Ise jookseksin ainult kõrge pulsiga, kuid tuleb lonkida ka.

      Kustuta