pühapäev, 11. juuni 2017

Kolmas nädal jooksulainel

Otsustasin taas nädala trennid kokku võtta. Ehk innustab ja tekib see mõnus rütm jälle sisse. Enamus nädalat läks uuendustega harjumisele. 

Esimene nädal Hasso jooksukava järgi treenimist. Tuli kerge nädal, et oleks ülevaade mu hetkeseisust.

Esmaspäev

Käisin Erateeningu liikmetega liigutamas. Kavas oli aktiivne kõnd 1 tund ja 30 minutit. Keskmine pulss 137 l/min. Veidi hüplesin ja tegin kätekõverdusi ka.

Teisipäev
Lõigutrenn. Väga huvitav oli treeneri silma all joosta ja sain otsekohest tagasisidet. Harjutan hingamist - nina kaudu sisse ja suu kaudu välja. Oh kui keeruline üks lihtne asi võib olla. Olen harjunud suu kinni jooksma. Soojenduseks jooksin 3 km ja keskmine pulss oli 157 l/min, eks üritasin teiste tempos püsida ja tugeva inimesena mitte hädaldada, võimlesin ka. Neli korda jooksin 1 km lõike tempos kuni 4:50 min/km. Lõikude vahel jalutus/kerge sörk ja tehtud need katsetused said. Lõpus rahulik kojujooks ja venitus.

Kolmapäev
Puhkasin.

Neljapäev
Neli kilomeetrit rahulikus tempos ja võimlemine, hüplemine, sääre-ja põlvetõstejooksud, rütmijooksud ning kätekõverdused. Keskmine pulss 149 l/min.

Reede
Ettevalmistus laupäevaseks poolmaratoniks. 3 km sooja, võimlemine, rütmijooksud ja muud liigutamised. Keskmine pulss 140 l/min. Jalad tundusid kummaliselt kerged ja enesetunne oli paljulubav.

Laupäev
Narva Energiajooks, mis ei läinud nii hästi kui plaanis. Polari info.

Pühapäev
Puhkan. Nagu poleks eile jooksnud, ainult õlad ja selg veidi kanged.

Sain teada, et SLS tähendab südame löögisagedust, olin harjunud sõnaga pulss. Kokku sain nädalaga pulsikell Polar M400 andmeil ~39 jooksukilomeetrit + aktiivne kõnd  - ootan ja vaatan huviga, mis edasi. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar