pühapäev, 28. mai 2017

Nädal jooksulainel

Otsustasin taas nädala trennid kokku võtta. Ehk innustab ja tekib see mõnus rütm jälle sisse. Enamus nädalat läks lamamisele (päikese käes kõrbemine-mu lemmik).

Esmaspäev
Kavaväliselt 11,37 km jooksu, keskmine pulss oli 153 l/min. Sai õega lobisetud, tema väntas rattaga kõrval.

Teisipäev
Rahulikult 6 km, siis rütmijooksud ja lõdvestuseks ka veidi peale. Sain 8, 19 km, keskmine pulss 152 l/min. Taas rattur kõrval ja aeg läks kiiresti.

Kolmapäev
Jooksin 6 km. Keskmine pulss 152 l/min. Pidin 8 km, kuid tundsin väsimust ja mõtlesin, et esmaspäeval sai oma lõbuks joostud, seega ei hakanud end piitsutama. ÜKE-t tegin 3 seeriat üle pika aja - polnud nii raske kui arvasin, järelikult mingisugune vormilaadnetoode on kehas olemas.

Neljapäeval puhkasin

Reede
Läbisin 12 km. Keskmine pulss oli 160 l/min. Soojendus 3 km ja lõdvestus 3 km, vahele kõrgeneva pulsiga lõigud. Üksi jooksin ja tahtsin hakata looderdama tänu esmaspäevasele niisama jooksule. Õnneks jäin sisemonoloogis sel korral võitjaks ja kilomeetrid said läbitud nagu pidi. Mõnus oli!

Laupäev
Taastav 6 km ja keskmine pulss 138 l/min. Endiselt ei armasta neid lonkivaid jookse. Selline tunne, et lohistan jalgu kehale järgi. Lisaks aeglase tempo juures tahab pulss liiga kõrge olla. No omad vitsad, sest vahepeal oli ikka lugu päris lõbus juba.

Pühapäev
Jooksin 14 km ja keskmine pulss oli 156 l/min. Selline metsateel seiklemine oli. Läksin ilusa ilmaga, sain paduvihma, müristamist, äikest (nagu pidevalt fotograafide välgu all) ja lõpus taas päike säras. Peab tunnistama, et asfalt on siiski meeldivaim jooksupinnas mulle.

Kokku sain nädalaga pulsikell Polar M400 andmeil 57,7 jooksukilomeetrit, mis on väga hästi. Heameelega jookseksin ainult kõrge pulsiga või ainult lõike, sest üksi jalgu lohistada pole üldse tore. Samas tean, et ilusad km ajad ei tule ilma jooksukavata (minul vähemalt).


Ja neile, kes võrdlevad end tigudega jooksurajal:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar