laupäev, 19. november 2016

Novembrijooks 2016

Registreerisin  end viimasele GORUNTARTU sarja etapile ja asusin otsima, et milliste bussidega Kvissentali saab. Kahe bussiga sain kohale.

Eile õhtul tegin võistluseelse trenni 3 km rahuliku jooksu, võimlemine-harjutused, 3 km lõdvestuseks ja kiirenduste ajal oli maksimaalseks kiiruseks 3:01 min/km. Tundus, et hakkan vaikselt jälle arenema. Eks see taastumisaeg on keeruline, sest tahaks ju jälle näha sörkjooksu 5:30 tempos, kuid tuleb veel rahulikult tiksuda pulsi järgi.

Hommikul ärgates olid endiselt puusad kanged. Tegin puusaringe, tegin kükke, venitasin, kuid ikka oli kuidagi kinnine tunne. Sõin kamapalle ja piparkooke, sest pudruisu polnud. Kuidagi üldse polnud tunnet, et tahaks liikuda kaugemale voodist. Kuna olin aga endale lubanud ja juba osalustasu tasunud, siis vedasin end õue ja tegin selle 5 km jooksu ära. Mida teeb üks ultrajooksja seal? Huumoriga soojendust ilmselt.

Isegi jopega oli külm olla, jõudsin juba kell 10 kohale, start oli 12 ja värisesin kuni oma soojendusjooksuni. Peale 3 km sörki, võimlemist ja sääre-ja põlvetõstejooksusi ning kolme kiirendust oli juba hoopis teine tunne sees. Tegin oma tüüpilise vea, mida teen peaaegu igal jooksul...jätsin liiga palju riideid selga, sest olen külmavares. Stardis oli endiselt soe ja selline mugavustsoon, mis ei vii kuhugi. Kuna olen tiksunud nii 6:30 min/km ja peale, siis arvasin, et täna ka midagi kiiremat ei tule...24h jooksust pole veel kuud aegagi möödas. Siiski tekkis tore võistlustunne ja läksin massiga kaasa. Eile veel mõtlesin, et kui saaks ühe minuti parandada oma 25:10 aega, siis oleks ideaalne. Vaatasin, et 4:50 min/km oleks hea tempo mida hoida kui jalad oskavad nii kiiresti liikuda veel. Jooksuseltskond liikus ja liikusin ise kaasa ning läks isegi paremini kui lootsin.

Lugesin Margiti blogist, et seal on tõus ja enne seda otsustasin hoida sellist stabiilset tempot, et mitte tõusu ajaks juba läbi olla. Jätkasin mõistlikult ja sain oma ihaldatud uue isikliku rekordi veel viimase selle aasta võistlusjooksuga kätte.

Panin minuti varem juba aja jooksma pulsikellal.
Keskmine pulss 179 l/min
Maksimaalne pulss 193 l/min
Keskmine kiirus 4:52 min/km
Maksimaalne kiirus 3:23 min/km

Oskan järjest enam oma jõuvarusid jagada.

5 km ajaga 23:24
282 võistlejast 114
Naistest 19
Naiste vanuseklassi 7
Peale jooksu jõin-sõin ja tegin venitusosa kaasa. Vaatasin ka autasustamist ning mõtlesin, et huvitav kas ma kunagi ka sellistel võistlustel võin poodiumile pääseda. Kui mitte varem, siis ehk seenioride vanuseklassis, kui konkurentsi on vähem.

Eratreeningu toredad trennikaaslased olid ka stardis ning teretasime. Nii hea on vaadata kuidas inimesed säravad. Loodan, et saan ka ühel kaunil päeval naeratus näol stardis olla ja positiivselt mõjuda, mitte lasta tööl-kodul ja pideval planeerimisel kuklas tiksuda. Valem on ju tegelikult lihtne:"Tee asju, mille vastu tunned kirge ja arene, naudi ja kulge!"
Kõik rekordid endale püstitatud, järgmisel hooajal läheb keeruliseks
Nüüd ootan oma koormustestile minekut ja peale seda saan juba uue aasta jooksud ka paika panna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar