neljapäev, 27. detsember 2018

Kas minu 2018 aasta eesmärgid täitusid?

Minu eesmärgid olid detsembris 2017 järgmised:
  • Saada palgakõrgendus. - Sain ja uus töökoht ka! Rahul. Võidetud. Jätkan!
  • Joosta kava järgi ja käia bodypumpimas 2x nädalas!
    Fitlife üle tee, siit ma tulen ja palun jälle ilusat selga, õlgu ja tuharat. Ei õnnestunud seda kava jälgida ja pumpimas käisin harva. Rasva kogusin ja isu oli hea.
  • Teha mõned sõidud autokoolis!
    11.12 on kaks esimest tundi, vast suudan veel mõne naisõpetaja tiiva alla end paigutada.-Load juba kuuke käes ja õnnelik.
  • Õppida liiklusmärgid selgeks!
    Võiks juba saada neist nooltest aru.-Teadmine omandatud.
Autor Pirjo Põim
  • Olla jõuluajal kallite inimestega!-Olin tööl ja tülis lähedastega, kuid leppisin pühadejärgselt. Jõudsin lapse jôulupeole esmakordselt.
  • Elada üle tütre neljas ja enda 25s sünnipäev!
    Tütre sünnipäeva tuleb kindlasti tähistada väikselt ja enda oma..oleks vaid ressursse sel jõulukuul. Aga siit algab minu igavene 25 vanus.-Kõik tuli ja oli ilus. Viis ja 26.
  • Võtta uus aasta paremini vastu kui seda tegin möödunud aastal depressioonis vaeveldes!
    Rõõmsam tunne ja toetavad toidulisandid ning tervislikum toit kui seda on õhtuks šokolaad ja küpsised.-Söön magusat nii nagu poleks homset päeva. Uue aasta õhtul veel tööl.
  • Jagada oma raamatumaterjali lugejatega!
    No kirjavigu on ja ideaalne see pole, aga vähemalt on jooksulood koos. Loodan, et parem ikka lugeda kui siin klikkida.-Raamatuks on vara. Mul on vaja veel elada. Küll järglased ilmutavad.
  • Nautida lihtsaid rõõme!
    Piparkoogilõhn, mandariinid, ise midagi lihtsat meisterdada, kelgutada, suusatada. -Nautisin!
  • Naerda rohkem!
    Reisil sai väga palju enda lõbusat ja vaba poolt avastatud, võiks ka siin külmas ja karges see naerulind end ilmutada.- Nutuaasta oli, kuid õppisin naeratama läbi pisarate.
  • Kanda enda tervise eest hoolt!
    Uni, jalad/varbaküüned korda ja rohkem poputamist.-Nonoh. Peab harjutama seda asja veel.
  • Magada kauem!
    Uni pole 2 tundi või 0 tundi. Vähemalt 6h igapäevaselt ja mõni võiks ju 8 ka välja venitada.-Ebaõnnestusin.
  • Püüda leida päevas vähemalt tunnike ka lapsele!
    Enne uinumist kuulata ja rääkida, lugeda või mängida. Töö, autokool ja trennid ei jäta just seda aega piisavalt.-Vahel on vaid 15 minutit, kuid mu ema ja vanaema on asendamatud.
  • Saata jõulukaarte oma toetajanimekirjale!
    Ka sel aastal hoian meeles Teid, sest see võistlus oli mulle elumuutev ja midagi ülisuurt. Aitäh!-Sel aastal olen patune ega jôudnud kirjadeni. Ônneks elus on palju päevi mil üllatada. Teie andsite õnge. Kala pean ise püüdma.
  • Olla nii hea, et see lõpuks ka tagasipeegelduks!
    Olen enda headust äärmiselt palju kasutada lasknud, nüüd võiks ka peegeldus minuni jõuda.-Peegeldub kenasti.

2018 aastal luban:

    1. ...lõpetada autokooli ja olla tubli juht. Tänu lubadele saaksin ka peale Ida-Virumaa ja Tartu jooksude muid kiidetud ja mõnusa meeleoluga üritusi väisata. -Lõpetasin autokooli ja sain load.
    2. ...läbida ühe ultrajooksu ja vähemalt 3 maratoni.-Võimatu jooksu 101km ja 1 maraton.
    3. ...õppida end 100% armastama.-Hakkas looma aasta lõpus.
    4. ...luua ja katsetada.-Piparkoogitaignad, leib, kohukesed.
    5. ...ületada kõik isiklikud jooksu rekordid. (Läheb keeruliseks, aga vähemalt kui on lubadus siis tuleb pingutada, et ka täita suudaksin)-Jäi ära.
    6. ...säästa end ja raha.-Pingutasin rohkem, et rohkem lubada.
      Hokad katsetatud. Nüüd varbaid säästvad Altrad.
    7. ...pühenduda endale ja tegutseda enesetundest lähtuvalt. -Vahelduva eduga.
    8. ...treenida 2019a toimuvaks 24h jooksu MM-iks. Loodan, et saan taas midagi uhket korda saata.-On ka kodumaal põnevaid võistlusi, millel tegusid teha. 

    Kommentaare ei ole:

    Postita kommentaar