neljapäev, 30. november 2017

Kas Meravita Fitness kapslid on väärt ost?

Minu tähelepanekud on järgmised:
  • Pakis on 60 kapslit mitte 30 või 24 nagu tavaliselt ja hind on ka selle koguse kohta ju ümmarguselt 0,30 senti kapsel. Võtan hommikul 2tk ja 60 senti enda toetamiseks - pole üldse suur väljaminek.
  • Esimest korda katsetades tundsin sellist rasvapõletustunnet kõhus. Või siis kujutasin ette, aga ilmselt see on rohelise tee mõju. Tee joomine võtab igatahes rohkem aega kui paar lonksu vett.
  • Kuna ma olen äärmiselt stressirikas sellisel sügistalvisel ajal, siis justkui usun veidi, et tõesti kapslikesed tegid mind veidi asjalikumaks kui muidu oleksin olnud. Positiivsus säilis. 
  • Tundsin enda külgmisi kõhulihaseid, tegin ka lihastrenni ja arvan, et oma pisikest rolli täitis ka toidulisand. Hetkel muidugi on reisilt saadud 4 kg seljas, aga põletan kenasti ka need rasvarullid oma kehalt.
  • Hommikul magusaisu kadus, küll aga õhtul ei suutnud ma vastu panna - ilmselt see on juba mu enesekontrolli küsimus.
  • Koos tervisliku toitumisega tuleb ka tulemus paremini esile.
  • Soovitan naistel proovida, sest sellise kuuriga saab järjepidevust õppida. Ikkagi tervelt kuu on aega, mil tekitada harjumust hommikusöök, toidulisand ja klaasitäis vett. Juba vee joomine teeb organismile pai.
  • Julgen soovitada ja ootan ka katsetajatelt tagasisidet. Kas tasub või mitte?
  • Mina leian, et on väärt ost kui just lihast treenida ja kehakaalu alandada.
Esimene katsetuspäev, kodune reaalsus
Mis asjad need veel on?

Rohelised kapslikesed, mida tarbitakse toidulisandina ja lubavad toetada keha.
"Fitness kapslid on naistele väljatöötatud toidulisand, mis on mõeldud keha toetamiseks treeningute perioodil, aitamaks saavutada soovitud füüsiline vorm. Kapslid sisaldavad ideaalset kombinatsiooni kiudainerikastest Acai marjadest, oomega-3-rikastest Chia seemnetest ning rasvade ainevahetust soodustavast ja ergutavast rohelisest teest. Kapslite koostises on ka E-vitamiin, mis aitab kaitsta rakke oksüdatiivse stressi eest ning magneesium, mis toetab lihaste normaalset tööd.viide"

Mida need kapslid sisaldavad?
"Üks karp sisaldab 60 kapslit. Netokogus 50 g.
Meravita kasutab HPMC (hüdroksüpropüülmetüültselluloos) kapsleid, mis on taimset päritolu ja ei sisalda sünteetilisi värv- ega lisaaineid. Kapslid on värvitud klorofülliga. Rohelise tee ekstrakt (Camellia sinensis), kakaovõi, magneesiumkarbonaat, D,L-α-tokoferool,  Acai marjade ekstrakt (Euterpe oleracea), Chia seemnete jahu (Salvia hispanica), rapsiõli, toiduvärvid (luteiin, titaandioksiid, klorofülliini vasekompleksid), emulgaator hüdroksüpropüülmetüültselluloos."

Lisainfo:
"Rohelise tee ekstrakt (Camellia sinensis) aitab kaasa hea füüsilise vormi saavutamisele, andes energiat, toetades rasvade metabolismi ning hoides söögiisu kontrolli all. Selle tervislikke kasutegureid on aasialaste poolt nauditud mitmeid sajandeid. Rohelist teed kasutatakse ka veres LDL/HDL kolesteroolitaseme reguleerimiseks ning vaimse ja füüsilise väsimuse peletamiseks. Rohelisel teel on hea toime ka ajufunktsioonidele, see aitab suurendada keskendumis- ja õppimisvõimet. Ekstrakt sisaldab 10% kofeiini ning 15% katehhiini EGCG (epigallokatehiin gallaat). EGCG aitab hoida normaalset vererõhku ning omab antioksüdantset toimet, aidates organismil toime tulla rakkude vananemist põhjustava oksüdatiivse stressiga.
Magneesium on eluliselt tähtis mineraalaine, mis aitab kaasa elektrolüütide tasakaalule, normaalsele lihaste tööle ning aitab vähendada väsimust. 75% inimestest tarbib magneesiumi alla päevase vajaduse. Magneesiumit on aga vaja mitmete tähtsate protsesside toimimiseks nagu valgusüntees, raku jagunemine, närviülekanne jt.
Chia seemned (Salvia hispanica) on suurepäraste omadustega supertoit: need sisaldavad ohtralt oomega-3 rasvhappeid (19.3g/100g) ja 5 korda rohkem kaltsiumit kui piim (631mg/100g). Oomega-3 rasvhapped on vajalikud normaalse ajutalitluse säilitamiseks, nägemiseks, vere kolesterooli- ja vere triglütseriidide taseme normaalsena hoidmiseks. Samuti aitavad hoida vererõhku normaalsena ning toetavad südametalitlust.
Acai marjade ekstrakt (Euterpe oleracea) sisaldab rohkelt tervisele kasulikke kiudaineid (44g/100g). Kiudained soodustavad seedimist, aitavad siduda üleliigset kolesterooli ja tekitavad täiskõhutunde. Kui tarbida vajalikul hulgal kiudaineid, aitab see normaliseerida kehakaalu. Kiudaineterikka toidu tarbimisega saab hoida ka veresuhkrut stabiilsena. Samuti sisaldavad Acai marjad oligomeerseid proantotsüanidiine, mis täidavad taimedes antioksüdandi rolli.
E-vitamiin on rasvlahustuv vitamiin, millel on antioksüdandi roll. See aitab kaitsta rakke oksüdatiivse stressi eest. Oksüdatiivne stress tähendab tasakaalu puudumist reaktiivsete hapniku ja lämmastikuosakeste ning kaitsvate antioksüdantiivsete protsesside vahel."

Kuidas neid kasutada?
"Soovituslik päevane kogus on 2 kapslit võetuna koos veega pärast sööki. Mitte ületada päevaseks tarbimiseks soovitatavat kogust. Toode ei ole sobilik alla 18-aastastele.
Sisaldab kofeiini. Ei ole soovitatav lastele ega rasedatele. Retseptiravimeid tarvitavad inimesed peaksid enne toidulisandi tarvitamist konsulteerima oma perearstiga.
Mitte kasutada toidulisandit mitmekesise toitumise asendajana. Oluline on toituda mitmekülgselt ja tasakaalustatult ning harrastada tervislikku elustiili. Hoida kuivas, jahedas ja lastele kättesaamatus kohas."

Kui soovid katsetada ja näha tulemusi, toetada oma keha siis SIIN saad end kasutajaks registreerida.

Kaldkirjas tekst on kõik kopeeritud Meravita kodulehelt, et mitte korrata sama infot. Väga mugav on ka kodulehelt vajalikku otsida ja lausa Facebooki lingi kaudu saab end hõlpsalt kasutajaks teha. Usun, et tellin ka midagi endale lisaks kui mitte sel, siis juba järgmisel aastal.

NB!
Täna on võimalik veel osaleda loosis, nimelt 1.12.2017 loosin välja kaks õnnelikku, kes saavad Fitness kapslid täitsa tasuta proovimiseks.

Ja veel..Käimas kampaania, kus kõikide ostjate vahel loositakse välja reis!
https://www.meravita.ee/reisiloosi-tingimused/

Armas lugeja siin on Sulle kood: jooksublogi10 ehk sellega saab toodetelt -10% hinnavõitu! Näiteks on ka kampaaniapakkumised praegu päris heade hindadega vaata SIIT.

laupäev, 25. november 2017

Nädal Madeiral- liikumiste kokkuvõte

Hei! Nüüd on nii 12h järgmise lennuni, et kodumaale saabuda ja sisustan aega. Oli väga silmaringi avardav kogemus. Esimene reis üksi välja poole Eestit. Madeirale pidin jõudma ise ja reisikaaslane oli juba ootamas. Polnud see lennundus nii hirmus midagi kui tundus esialgu, kõik väravad leidsin üles ja isegi lennukis magasin...lausa ühe toidukorra maha, mis on ime, sest olen tavaliselt väga kerge unega.

18.11 Jalutuskäik 2 km öösel Tartu bussijaama, et sõita Tallinna lennujaama. Väga külm oli, näpud olid jäised ja kindaid ka soojale maale kaasa ei soovinud vedada. 3 lendu ja Madeira viimaks paistis. Õhtul, kui jõudsime ööbimiskohta, käisime liha söömas. Kohalikud soovitasid soodsat kohta..lihaaa. Peaaegu igal päeval tuli jutuks kui hea koht see oli - hind normaalne ja ise sai tõsta sobiva koguse, maitse paigas.

19.11 Jalutuskäigud Funchalis ja Cablecariga sõit. Palju pisikesi sisalikke oli sibamas kivide vahel ja külmkapimagnetid said ka tuttavatele ostetud. Ookean jalaga katsutud ja laineid vaadatud.

20.11 Madeira kõrgeim tipp Pico Ruivo sai vallutatud. Edasi-tagasi nii 15 km. Kui tavaline turist kõndis vaid lõpuni ja sõitis taksoga tagasi, siis meie tegime topeltdistantse tippu ja tagasi auto juurde. Tunnustavaid pilke oli palju. Enamus tervitasid vastu tulles..oli ka nali heii!..mõni rändur hingeldas nii väga, et ei teadnud kas see on viimane ohe või tervitus, igaks juhuks ikka ütlesime hey vastu. Tunnelid olid lahedad ja need hingematvad vaated.

21.11 Taas järgmised rajad ja kokku 22 km ja 6h jalutamist ja imestamist looduse ilu üle. See rada tundus imelihtne, sest kõige kõrgem tõus sai võetud möödunud päeval.

22.11 Umbes 8 km ja 2h ning 30 minutit matkamist.


23.11 Kõndisime 17 km nii 5 h ja taas kogusime tõusumeetreid nagu ka eelnevatel päevadel. Öösel tegin küpsisetordi hommikusöögiks.

24.11 Käisime vaatamas 25 juga langemas ja läbitud sai 10 km ning 3h ja 35 min läks aega.

25.11 Taas koju-tööle sõit.

Jooksusammu tegin vähe, nautisin vaateid, seltskonda ja kogemust maailmarändurina. Ongi olemas kliima, mis on meeldiv ka talveperioodil ja ookean ja üldse kõik, mis seni tundus vaid kuiv koolitarkus. Vaikselt täiendan postitust, aga sõnadega on seda emotsiooni pea võimatu edastada.

Toitumisest nii palju, et kaks spordiinimest sõid palju jäätist, vorsti, juustu, saia, küpsist, palju kikerherneid ja ube. Hurmaad, banaani ka. Kuna 6 jäätist pakis oli soodsam kui kaks eraldi siis 3 jäätist näkku oli pea igapäevane. No ikkagi puhkus ja mäed. Stiilinäite lisan...just oli toimumas mingi jooksuvõistlus Funchalis kui otsustasime hommikul süüa värskes õhus...veidi piinlik oli, aga samas naljakas.
Tänane lennukisöök Madeira-Frankfurt, +1 tomatimahl veel

Kaks välijõusaali sai ka üle vaadatud. Otsustasin bodypumpi taas külastama hakata, sest käed on nuudlid ja jõud on kadunud. Ühel hommikul suutsime kõtekõverdusi teha - mina plankisin selle asemel ja  lisaks  veidi kõhu-ja seljalihaseid treenida.

kolmapäev, 15. november 2017

Tänulik ja varsti puhkan

See postitus ilmub, sest "vaim" tuli peale. Uinusin, kuid jäin voodis keerutama ja uni kadunud. Tunnen ülimat tänulikkust järgmistel põhjustel:

  • Aitäh keerulistele oludele, sest ilma vaesuseta poleks ma märganud rikkust.
  • Aitäh kannatustele, sest teieta poleks ma õppinud rahust ja argipäeva rutiinist rõõmu tundma.
  • Aitäh kahepalgelistele inimestele mu elus, teid kohtamata poleks ma osanud piisavalt otsekohesust hinnata.
  • Aitäh argusele, sest sinuta poleks ma julgemaks arenenud.
  • Aitäh ebaviisakusele, ilma sind märkamata poleks hinnanud enda viisakust.
  • Aitäh eneseusule, et uskusid minu arengusse.
  • Aitäh töökusele, et mind igas olukorras edasi viinud oled.
  • Aitäh arengule, et mind järjepidevalt paremaks ja targemaks inimeseks voolid.
  • Aitäh vihkamine, sest sind kogemata poleks osanud ka südamest armastada.
  • Aitäh ebakindlus, sinuta poleks ma leidnud enesekindlust.
  • Aitäh tugevus, ilma sinuta poleks ma julgenud õigetele inimestele näidata oma nõrkust.
  • Aitäh elu, et mind õpetad.
  • Aitäh inimesed, et minu tegemisi jälgite!
  • Aitäh mulle, et otsustan elada.
  • Aitäh kõige eest, mis elu teele veeretab.

Paar päeva veel Madeirani. Oeh, kuidas ma seda puhkust ootan. Tunnen, et olen nii kodus kui tööl panustanud maksimaalselt. Saab sooja, ilmselt ka vihma, kuid ega see matkamist ja mõnusaid mägesid ei takista. Tuleb kolm lendu esmakordselt üksi üle elada ja siis on oma inimene juba ees ootamas. Usun, et saab nädalaks peale, kehale ja hingele restardi teha ja vahelduseks hetkes elada. Nii hästi ajastatud ja pärast saab juba trennidega kenasti jätkata. Loomulikult tuleb kohapeal ka nii jooksu, jõudu kui tantsu, seega vedelema ei lähe päris.

Mõned otsitud faktid Madeira kohta:
  • Atlandi ookeanis umbes 600 km kaugusel Aafrikast asuv saarestik.
  • Viimased 600 aastat kuulub Madeira etniliselt, kultuuriliselt, majanduslikult ja poliitiliselt Euroopasse, kuigi on Aafrikale lähemal. 
  • Madeira on vulkaanilise tekkega saarestik, mis tekkis kunagise kuuma punkti kohale, nii ei ole ta selles mõttes ühegi mandri osa.
  • Madeira kõrgeim, Ruivo mägi ulatub 1861 m üle merepinna, lisaks on saarel hulk teisigi rohkem kui kilomeetrikõrgusi tippe.
  • Kliima on vahemereline: talv on pehme ja vihmane, suvi on kuiv, kuid mitte väga kuum
  • Jalgpallur Cristiano Ronaldo on sündinud Madeiral.
  • Kas teadsite, et seal on vägev ilutulestik kui uut aastat tähistakse? 2006. aastal tunnustati Guinnessi maailmarekordi tiitliga.
  • Poed on avatud kella 9.00-13.00 ja 15.00-19.00, esmaspäevast reedeni. Laupäeval kella 9.00-13.00 Mõned kaubanduskeskused on avatud iga päev kella 10.00-22.00 või 23.00. 
  • Piirkond on IT-võrkude ja telefonikõnede osas väga hästi arenenud. Rahvusvaheline juurdepääsukood on +351 ja piirkonna kood on 291.
  • Pangad on avatud esmaspäevast reedeni kell 8.30-15.00. Välisvaluuta kontorid töötavad kella 9.00-13.00 ja kella 14.00-19.00 iga päev, välja arvatud laupäeviti, kui nad avanevad kella 9.00-19.00. Väljaspool neid ajavahemikke saavad hotellid teha valuutavahetust.
  • Keel: portugali keel
Viide

pühapäev, 12. november 2017

Nädal 25

Mõtlesin, et tuleks ikka viisakusest ja enda hilisemaks analüüsiks kirja panna see trennilainel kehva, kuid minu kui inimese arengu mõistes taas väga avardav nädal. Head isadepäeva ka kõigile,  kes on suurepärased isad või mehe eeskujud isata kasvavatele lastele. Mina tunnen vaid vaikselt ligihiilivat depressiooni. Õnneks peagi tuleb reis ja saan külmast, stressirikkast ja pimedast eemale nädalaks. Unetundide puudus paneb muretsema ja trenn on olematu..või no normaalsete jooksjate mõistes pole mahtu ollagi. Aga uus aasta on minu ja see on teadlik otsus...2016, 2018, 2020.

Esmaspäeval  jooksin 5 km. Lihastrenn peale.

Teisipäeval lihastrenn.

Kolmapäeval puhkasin. Õhtune jalutuskäik Tartu linnas oma facebooki lehe 500 likejaga, kelleks oli minu lemmiktempomeister Andrus. Jalutasime Toomemäel ja Atlantise kõrval pinkidel sõime minu tehtud võileibu, küpsisekooki ja rüüpasime sooja mustsõstrajooki. Jooksu/elu/olujutud said ka räägitud. Mina tänan kvaliteetse seltskonna eest! Järgmine õnnelik on 1000 lehe fänn.

Neljapäeval oli väga kummaline päev. Arvestasin oma aega väga valesti ja 1h lõunapausist sai 2h seiklust. Jooksin linnapiires umbes nii 5 km, sest bussiajad üldse ei klappinud minu ideedega. Õige aeg juhilubade tegemiseks. Nädala alguses käisin ka tervisetõendit tegemas ja kõik oli korras...ainult vererõhk 105/70...varem ikka hulga kõrgem olnud. Õhtul tegin 5*20 kükki, 5*25 kõhulihast, 4*20 seljalihast ja 30 painutust külgedele, hüppasin Gretega nii 3-4 minutit tempoka sünnipäevalaulu saatel.

Reedel puhkasin.

Laupäeval ei maganud, tegin kükke, tantsisin ja nautisin rahu öösel.

Pühapäeval jooksin 5 km.

Peaks oma kõhu, selja, käte jms trenni ka kellaga mõõtma, sest nüüd pole meeles millal mida täpsemalt tegin ja millal puhkasin. Igatahes 15 kg "hantliga" kükid ja biitseps sai laupäeval tehtud.

Hommikul sai kooki ka koos valmistatud.
Täna käisime mänguväljakul ja jalutasime. Grete arvas, et pean uue issi võtma talle. Üldse nii vahvaid teooriaid leiutab see peaaegu neljane. 

Mõtisklesin oma rekordite ja ultrajooksu teemadel. Avastasin, et üks uhke saavutusjooks veel ja siis võib ette võtta oma kõige esimesed unistused...oma isiklik pere, oma kodu, oma pisike õnnelik maailm.

laupäev, 4. november 2017

Nädal 24 ja tervenemine

Tahaks hirmsasti kirjutada, et jooksin nii ja nii palju, kuid ei - täiesti null! Isegi ühistrennidesse keelati enne une ja tervise paranemist minna. Harjumusel on suur jõud ja enda liigutamisest eemal hoidmine tekitas väga kehva enesetunnet.
Kui ma veel terve olin
Esmaspäeval olin veel täiesti nohune ja kurtsin pereõele, et Sudafed ei aidanud midagi eriti. Hakkas veel teine ninapool ka häda tegema.

Teisipäeval külastasin arsti ja vaadati olukord üle. Kinnitati põskkoopapõletikku, kuid antibiootikumid jäid õnneks välja kirjutamata, sest palavikku ei ole olnud. Lihtsalt nii 2 nädalat vahelduva eduga nohu, peavalu ja kurnatust. Sain kaks ravimit. Alustasin trenniga, sest enesetunne oli õhtul juba paljulubav. Kuna reisikaaslane tegeleb jõutreeninguga valdavalt, siis palusin ka endale midagi välja mõelda. Tegin kõhulihaseid 8x25, selga 4x25, kükke 6x25, kolme erinevat planki minut.

Kolmapäeval tundsin end hoopis paremini juba. Ravi mõjus ja hingamine oli kergem. Lihastrenni sai ka tehtud.
Alustasin Meravita fitnesskapslite testimisega.
Neljapäeval sõitsid õde ja tütar maale vanaema juurde. Õhtul koristasin ja nautisin rahu, vaikust, üksindust. Lihastrenn tehtud.

Reedel nägin, et mu pood hakkas vaikselt tööle. On veel palju parandada kuid inimesed tunnevad huvi ja kasutavad häid pakkumisi. Ikkagi osake selles on minu teha ja positiivseid muutusi luua mulle meeldib.
Lihastrenn tehtud.

Laupäeval  vaatasin filme Divergent ja Sünnitusvalud. Lihtsad ja kaasahaaravad. Lihastrenn tehtud.

Pühapäeval lihtsalt puhkan, ootan koduseid tagasi.

Madeiraks võiks natuke rannavormi ka olla ja vaheldus teeb head. Kaks nädalat veel aega endaga tegeleda. Ah jaa..ma lähen autokooli uuel nädalal. Päris hirmus, aga tugi on olemas ja küll ma hakkama saan.

Nipp..raske tekk peale ja 10h und olemas.

neljapäev, 2. november 2017

Karmen, Karmen - mida sa teed?

Loobusin mõni minut tagasi oma aastalõpus plaanitud jooksudest. Kas siin ongi minu piir? Selleks aastaks vist tõesti aitab. Piisab staadionimaratoni rekordist ja 6h jooksus naiste neljandast kohast (Eesti kolmas koht).

Mis uuel aastal saab? Kas üldse tegelen jooksudega? Kõik selgub. Võimalik, et taasavastan endas maha surutud tantsuarmastust, külastan vahelduseks rühmatrenne ja Eratreeningu ühistreeninguid.

Kindlasti ei jäta ma ultrajooksu, lihtsalt hetkel tundub, et elu on loksumas paika ja pusletükid saavad justkui kokku. Alustasin ju ka mõttega, et minna teekonnale/rännakule, et avastada midagi endas..pärast esimest 24 h jooksu lõpetasin end kahjustava suhte. Teisel jooksul otsustasin töökohta vahetada. 6h jooksul otsustasin lubada endal südamest õnnelik olemist ja lasta lahti kõigest vanast ja olla avatud uuele.

Tundub, et pole põhjust enam nii palju end sundida, vaid lasta elul voolata. Kõik läheb nagu olen unistanud oma hingesügavustes.

Liikumisblogi jääb, sest edasiliikumist on omajagu.

Unetunnid on viimasel kolmel päeval 7-9 h olnud ja nohu hakkab ka viimaks mööduma. Saan end korda ja pühendada aega perele, mitte pidevalt uutele hullustele mõelda.

Kindlasti kirjutan kuidas möödub reis Madeiral ja kui tunne tuleb, siis annan elumärki vahel.

Kohtumiseni!

Uuel aastal võistleme!