esmaspäev, 13. märts 2017

Esimene nädal peale pikka mõõna

Kunagi sain mitmeid kirju teemadel, et kuidas pisikese lapse kõrvalt jõuan trenni teha. Sel ajal püüdsin motiveerida ja kinnitasin nii küsijatele kui ka endale, et kõik on võimalik kui tahe on olemas. Nüüd mõistan, et alati ikka ei saa, eriti veel nii, et pärast liigutamist endal hea tunne oleks ja tuleb olla ülimalt tänulik, et on toredad hoidjad lähedaste näol võtta aeg-ajalt. Nüüd on ka minu laps nii vana, et saan "murekirjadest" paremini aru. 

Kõige keerulisem ongi haigusperioodidel. Esimesed kaks hoolduslehte püüdsin hoida tuju, et küll kõik paremaks muutub ja peagi tagasi jooksuradadel olen. Viimane kord olin tuulerõugetes lapsega "toavangis". Tekkis juba trots ja uni oli väga katkendlik pidevalt. Ainus meeldiv tegevus oli söömine, kuid nii hakkas ka kenasti kõik pehmenema ja kaal tiksuma juurde. Teadlik halvasti toitumine on juba tase omaette. Õnneks jõudsin mingil momendil ükskõiksuseni ja kinnitasin endale, et see pole veel maailmalõpp kui eesmärgipäraselt tegutseda pole võimalik. Tuleb uuesti alustada ja mõista, et elus ongi tõusud ja mõõnad. Harju ära!

Vahel ilmutab minus end idealist, kes tahaks ja teeks kõik mingi kummalise kinnisidee pärast. Hetkel on ka üks põnev ja suur eesmärk end pähe istutanud, kuid üritan seda ideed oma peas hoida, mitte veel siia kirja panna. Las teod räägivad enda eest, nii on kõigile parem.

Tegelikult tahtsin üldse kirjutada siia kui kuu on jooksukavas taas läbitud, kuid hea on panna peale esimest nädalat kirja ka muutus, mis kajastub pulsikella andmeid vaadates. Soovitan kella üldse ära panna kui pikem tubane periood käsil, ei teki tunnet "pean tegema, appi kui laisk ma olen, kõik läheb pekki" ja keskenduma olulisele. 

Sammud nädala jooksul, töö ja trenn:
Esmaspäev 24205 
Teisipäev 39211 
Kolmapäev 34371 
Neljapäev 32784 
Reede 15623
Laupäev 47125
Pühapäev 27884
Nagu näha siis on viiekohalised numbrid, põetades olid need numbrid kõik nii 3000 sammu juures. Pulsikellal on valitud kolmas tase, ehk siis raske füüsiline töö. 

Nüüd annan endale aega ümberlülituda trennitajaks ja lasen asjadel minna, mitte muretseda koguaeg. Jooksudega tuleb eneseväärtustamine tagasi ja toit muutub peagi kütuseks, mitte meelelahutuseks ja parimaks lohutajaks. Üliraske on end motiveerida kui esmane ülim eesmärk sai juhuslikult täidetud (Eesti naiste rekord 24h jooksus) ja teiseni on niii-niiiii palju tööd vaja teha endaga. 

Praegu on kõige olulisem end jooksukavas hoida ja mitte isetegevust hakata leiutama. Puhkan kui on vaja, teen trenni nagu kirjas ja kõik läheb hästi.  

4 kommentaari:

  1. Edu Sulle Karmen, saad hakkama
    Jooksmine ja saavutused ei pea 100 % kinnisideeks saama, uued rekordid tulevad kindlasti

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan, sullegi edu!
      Loomulikult ei pea, kuid seni kuni on vajadus enda jaoks midagi saavutada võivad ideed abiks olla.

      Kustuta
  2. Sa oled veel nii noor. Laps kasvab, sina kasvad tugevamaks ja targemaks ja elu läheb ootamatult lihtsaks. Oleks hea, kui leiaksid ka praeguse elukorralduse juures endale häid asju. Vaata asju nii, et sa oled pärid kaugele juba jõidnud. Naudi kodust elu, lapse edusamme ja leia põnevaid tegevusi, mida saab lapsega koos teha. Ujumine või väljas kemplemine põletab parajalt kaloreid. Koos lapsega kaovad nii mõnedki närvirakud ka, aga see on mööduv.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tõsi. Kahtlen, kas just lihtsamaks läheb, kuid harjub olukorraga. Soovitused on toredad, suve ja sooja rannaliiva ootame mõlemad.

      Kustuta