esmaspäev, 18. juuli 2016

Mida ma muretsesin selleks, et 24 tundi joosta oleks mugavam?

Esmalt ütlen ära, et see pole üldse mugav, sest see on ikkagi kogu ööpäev jalgel. Selline ärev ja võitlusvalmistunne on sees. Ma isegi ei tea, kas neid asju on päriselt ka vaja, või lihtsalt ostsin, sest targemad kuskil mainisid, et võib vaja minna.

  • Neoonvärvides sokke. No tegelikult ei oleks ju vaja värvilisi, aga see on selline edevusevärk. Ärge siis mu aina rohkem kurja/väsinud/kurba/töökat nägu vaadake, vaid suunake tähelepanu ilusatele sokkidele.
  • Vaseliin. Ei ole kunagi kasutanud aga lugesin ja olen kuulnud, et hõõrdumiste vastu aitab. Vend ütles, et tal spetspulk, mis aitab..eks ma loodan siis heale määrimistööle.
  • Nõel, et vesiville katki teha. Olen 100% kindel, et ma nad lisaks aule ja kuulsusele seal staadionil endale varvastele saada suudan. Vähemalt kannatan ära, seda ma tean vähemalt. Kaotatud varbaküüs poolmaratonil oli palju hullem. Õnneks mägesid distantsil pole ja selle küünedraama ma välistaksin.
  • Plaastrid. Kui toss suudab jala katki siiski teha, siis saan veidi abi.
  • Päevitusjärgne piim. Seda läheb vaja kui on kuumem ilm ja kõrbemisoht. Mõnusalt jahutab keha maha. 
  • Tallad. Leidsin Prismast ja võtsin kaks paari. Äkki säästavad jalataldu, äkki mitte, aga mugavad tunduvad nad küll. 
  • Spordigeelid. Väikseks energialaksuks kui muu enam ei aita. Kui kasutan, siis on näha, et olen pooleldi suremas või tekib suurem magusaisu. 
Mulle ikka hirmsasti meeldib uusi asju proovida. Eks ma ilmselt nutan ja luban mitte kunagi enam joosta peale seda üritust, aga saan end proovile panna ja unustan nagunii hullemad hetked ja lõpuks jääb vaid puhas rõõm ja helged mälestused. Eriti motiveeriv on mõelda ajale, kui mina ükskord vanaemaks saan ja lapselastele oma spordimälestustest räägin.

Annan teada oma kaasaelajatele, et mulle on võimalik saata tervitusi, mille päevajuhid ette loevad, sellekohane link tuleb kodulehe jaotusesse „Online 2016“, seal on ka tulemuste otseülekannete lingid.(http://sportiv.ee/staadionimaraton/)

9 kommentaari:

  1. Väga lahe, ootan juba ise ka võistlust, et sulle sajaga kaasa elada :D aga mingit toitu veel ka ikka varud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seal nii hea toitlustus, et ilmselt ekstra kooki, suppi ja praadi kodust kaasa ei pea võtma. Äkki mingit näksi isegi veel võtan kaasa enne üritust (rosinaid, banaane vms).

      Ma juba aasta ootan nagu hullumeelne seda jooksupäeva. :D
      Tööl on mõned teadjamad uurinud, et noh..oled juba ära käinud? Ainult mõni päev veel.

      Juhuu!

      Kustuta
  2. Ma just sinki, vorsti ja rulaadi ei pidanudki silmas :D just batoone asju pigem jah :)

    VastaKustuta
  3. Söögi pärast ei tasu muretseda,energiageele soovitaks selliseid mida enne tarbinud oled.vaseliini asemel soovitaksin beebidele mõeldud salv, see püsib paremini peal ka siis kui jalad märjad.
    Jäägeeli, mõned valuvaigistid, soolakapslid juhuks kui krambid võivad tulla.
    Riideid vähemalt 4 -5 särki,pikad ja lühiked jooksupüksid, jooksusussid kahed, jooksujakk, vihma kaitseks ka ühekordne keep.
    Need minu osad asjad mis minul nimekirjas :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga hea nimekiri!
      Aitäh soovituste eest.

      Kustuta
  4. Söögi pärast ei tasu muretseda,energiageele soovitaks selliseid mida enne tarbinud oled.vaseliini asemel soovitaksin beebidele mõeldud salv, see püsib paremini peal ka siis kui jalad märjad.
    Jäägeeli, mõned valuvaigistid, soolakapslid juhuks kui krambid võivad tulla.
    Riideid vähemalt 4 -5 särki,pikad ja lühiked jooksupüksid, jooksusussid kahed, jooksujakk, vihma kaitseks ka ühekordne keep.
    Need minu osad asjad mis minul nimekirjas :)

    VastaKustuta
  5. Mõnusat jooksuootust! Rajal näeb. ;)

    VastaKustuta